جستجوی محصولات و مطالب
ویدئو پروژکتور های پاناسونیک مناسب برای کلاس های آموزشی
ویدئو پروژکتور های پاناسونیک مناسب برای کلاس های آموزشی

صفحه نمایش پر نور باعث افزایش دقت در یادگیری می شود. زوم و فوکوس پروژکتور می تواند متناسب با اندازه اتاق تغییر کند. ویدئو پروزکتور های کلاسی پاناسونیک برای هوشمند کردن کلاس های آموزشی در مدارس و دانشگاه ها گزینه مناسبی می باشند.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک سری PT-LB305 مناسب کلاس های آموزشی

ویدئو پروژکتور های پاناسونیک سری PT-LB305 از سری دستگاه های سبک پاناسونیک که به مدل portable ( آموزشی ) در بازار ایران مشهور می باشند ، تکنولوژی ساخت این پروژکتور ها 3LCD و عمر لامپ آنها در حالت اقتصادی به 20000 ساعت می‌رسد. بدنه به رنگ سفید و از جنس پلاستیک است. ابعاد این ویدئو پروژکتور ها 335mm * 96mm * 252mm و وزن آنها 2.8 کیلوگرم می باشد. پروژکتور های سری 305 اکثر خروجی ها اعم از HDMI ، MANITOR ، SERIAL ، RGB و خروجی ویدئو و صدا را پشتیبانی می کنند.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مناسب کلاس های آموزشی

یکی از مشکلاتی که هنگام پخش از ویدئو پروژکتور ها در کلاس ها وجود دارد کم شدن نور تصویر در محیط های پر نور است , ویدئو پروژکتور کلاسی پاناسونیک دارای تکنولوژی Daylight می باشند که می توانند شدت روشنایی دستگاه را متناسب با نور محیط تنظیم کنند و تصویر قابل قبولی را ارائه دهند.

ویدئو پروژکتور های قابل حمل سری PT-LB306 و پروزکتور های آموزشی سری PT-VMZ71 برای نصب در کلاس ها و مکان های آموزشی مناسب می باشند.برای اطلاع از مشخصات فنی و معرفی به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

پروژکتور پاناسونیک کلاس های آموزشی

نصب برد هوشمند در کنار پروژکتور برای کلاس های آموزشی

برد هوشمند صفحه ی قابل لمس بزرگی می باشد که با نمایش تصویر کامپیوتراز طریق ویدئو پروژکتور روی آن این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به جای استفاده از موس از قلم یا انگشت برای اجرای عملیات در محیط ویندوز استفاده کنند. 

برد یا همان تخته هوشمند را می توان به دو طریق نصب کرد، روش اول نصب برد هوشمند روی دیوار می باشد و روش دوم قرار دادن برد هوشمند بر روی پایه پرتابل می باشد. بسته به فضای اتاق، کاربر می تواند یکی از این دو روش را به دلخواه انتخاب کند.

نوشته شده در تاریخ 1401/07/18

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید