جستجوی محصولات و مطالب
تفاوت بین دوربین مداربسته بولت و دام چیست؟
تفاوت بین دوربین مداربسته بولت و دام چیست؟

 دوربین های مداربسته ، اغلب به منظور حفاظت از محیط های حساس ، جلوگیری از سرقت ، سیستم های حفاظتی و امنیتی و... می باشد. در فرایند استفاده از دوربین های مداربسته موارد زیادی وجود دارد که می بایست مدنظر قرار گیرند و به اقتضای نیاز ما دوربین های مناسب انتخاب گردد در میان دوربین های مدار بسته که عمدتاً کارایی خوبی نیز دارند ، دوربین های مدار بسته بولت و دام خودنمایی می کنند. اما این که ما کدام یک را انتخاب کنیم به شرایط و نوع نیازمندی ما به دوربین مدار بسته و محل نصب آن بستگی دارد .

دوربین مدارلسته بولت و دام

باید در نظر بگیریم که چه دوربینی و با چه کیفیت و امکاناتی را نیاز داریم سپس اقدام به خرید هر یک از این دو نوع دوربین نماییم.

نصب دوربین های بولت و دام

اما به طور کلی می توان گفت که: اگر نیاز شما به دوربین در فضای بسته مانند داخل ساختمان است ، از آنجا که دوربین های دام کوچک تر و مخفی تر هستند و زاویه ی دید بهتری نیز دارند ، برای محیط مورد نظر شما مناسب تر می باشند.

از دوربین های بولت نیز بهتر است در فضاهای خارجی استفاده شود زیرا زاویه ی دید آن ها مناسب فضای باز است ، لنز بزرگ تری دارند و مقاوم تر در برابر شرایط محیطی ( باد و خاک) هستند درضمن این دوربین ها مجهز به دید در شب می باشند و نصب آن ها در محیط های باز بر روی دیوار و خارج ساختمان آسان تر است .

در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که ریشه ی تفاوت دوربین های دام و بولت در ظاهر، نوع نصب و برد آن ها می باشد زیرا دوربین های بولت در یک سمت و به یک جهت اشاره دارند در حالی که دوربین های دام به خاطر محافظ دور دوربین و زاویه ی دید بالا در یک جهت محدود نمی شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین های مدار بسته با کارشناسان ما در سایت تصویر گستران تماس بگیرید

نوشته شده در تاریخ 1401/11/10
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید