جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید دوربین های صنعتی فوق حرفه ای
راهنمای خرید دوربین های صنعتی فوق حرفه ای

دوربین های مداربسته به شما کمک می کنند تا هر اتفاقی را که در محیط مورد نظرتان می افتد به شکل زنده مشاهده کنید و این اتفاقات را نیز برایتان ذخیره می کنند تا چنانچه لازم باشد بعدا بازبینی کنید.

اما در میان انبوه دوربین های صنعتی موجود در بازار دوربین هایی هستند که دارای قابلیت های متفاوتی می باشند، این قابلیت ها باعث می شود تا آن ها را به نام دوربین های حرفه ای و فوق حرفه ای بشناسیم.

دوربین های مداربسته حرفه ای و فوق حرفه ای معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند، آن ها می توانند از نوع دوربین های ویدئویی یا دوربین های دیجیتالی باشند.

دوربین های مداربسته حرفه ای یا فوق حرفه ای دارای این قابلیت ها هستند:

1.قابلیت روئیت و نظارت بر مسافت های طولانی را دارند

2.در برابر خاک و باد و محیط های پر چالش مقاومند

3.در برابر تابش نور خورشید و باران پوشش محافظ دارند

4.دارای قابلیت چرخشی هستند

5.قابلیت زوم بر روی تصویر را دارند

6.روز و شب قابل استفاده می باشند

7.وضوح بالایی دارند حتی در نور کم

8.دارای مادون قرمز/ دید در شب هستند

با عنایت به موارد فوق و آشنایی نسبی با دوربین های مداربسته صنعتی حرفه ای ،خرید این گونه دوربین ها برای خریداران بسته به نوع کاربرد و محیط مورد نیاز و برندهای مختلف موجود در بازار وابسته می باشد. با توجه به شرایط مورد نیاز خریدار از برندهای موجود در بازار استفاده گردد.

در انتها پیشنهاد می گردد از دوربین های مداربسته ای استفاده نمائید که دارای قابلیت تنظیم آسان تر باشند به گونه ای که نیاز به کابل های محوری و منبع کامپیوتر نباشد و نیازمند تعمیر و نگهداری کمتری باشند.

شرکت تصویرگستران امید در واحد فروش دوربین های صنعتی فوق حرفه ای پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشد.

نوشته شده در تاریخ 1401/11/13
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید