جستجوی محصولات و مطالب
کاربرد ویدئو پروژکتور های شورت ترو لنز
کاربرد ویدئو پروژکتور های شورت ترو لنز

در مواردی ممکن است متراژ فضایی که قرار است ویدئو پروژکتور در آن استفاده شود به اندازه ای باشد که نتوان فاصله ی ایده آل را ایجاد کرد. برای این منظور و ایجاد تصویر با ابعاد ایده ال می توانیم از ویدئو پروژکتورهای شورت ترو لنز بهره ببریم.

این ویدئو پروژکتور دارای لنزیست که در فاصله های حدود نیم متر تا یک ونیم متر می تواند تصاویری با ابعاد 70 تا 120 اینچ ارائه نماید. لنز این دیتا پروژکتورها امکان حرکت ندارد و بنا به فاصله ی ذکر شده در مشخصات فنی آن ها می تواینم سایز تصویر را تغییر دهیم. اگر کاربر بخواهد سایه ی ایجاد شده بر پرده نمایش را از بین ببرد هم می تواند از این مدل ویدئو پروژکتور استفاده نماید.

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو لنز

مدل دیگری با نام ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو لنز هم تولید می شود که از تکنولوژی آینه در تولید آن استفاده شده است و در واقع برای کاربری ای طراحی شده که فاصله ای ایجاد نشود. به این ترتیب این مدل ها روی دیوار نصب می شوند و تصویر آن ها هم روی همان دیوار تشکیل می شود. از این مدل ها در کنار بردهای هوشمند بسیار استفاده می شود، زیرا باعث می شود هیچ سایه ای روی تصویر ایجاد نشود و حل این معزل برای خیلی از کاربرها آرزوییست که البته هزینه ی کمی هم ندارد!
در صورتی که مشکل فاصله وجود نداشته باشد و حساسیتی هم در ایجاد سایه روی تصویر نباشد، استفاده از این نمونه ها خیلی صرفه ی اقتصادی ندارد و توصیه ی ما برای کاربران ویدئو پروژکتورهای عادیست.

نوشته شده در تاریخ 1400/03/09

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید