جستجوی محصولات و مطالب
کاربرد ویدئو پروژکتور های پرتاب کوتاه throw short
کاربرد ویدئو پروژکتور های پرتاب کوتاه throw short

ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه از لنزها و آینه‌های مخصوص با زاویه دید گسترده برای نمایش تصویر بر روی پرده نمایش از فاصله‌ی بسیار کم، مجهز شده است. مدل های پروژکتور الترا شرت ترو، نزدیکتر قرار می گیرند و تقریبا می توان گفت به دیوار یا پرده می چسبند.

در انتخاب ویدئو پروژکتور بلند پرتاب یا کوتاه پرتاب باید اندازه تصویر مورد نظر را نیز تعیین کرده باشید. چرا که هر چه اندازه رزولوشن تصویر بیشتر باشد فاصله دستگاه تا دیوار نیز باید طولانی تر در نظر گرفته شود.

کاربرد ویدئو پروژکتور های پرتاب کوتاه

در پروژکتورهایی که به لنز پرتاب کوتاه مجهز هستند می‌توان در نزدیک‌ترین فاصله از پرده نمایش (2 تا 6 متر) بر روی سقف یا دیوار، یا درست در مقابل صفحه نمایش، تصاویری بزرگ ارائه کرد.

 کاربرد ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

ویدیو پروژکتور شرت ترو یا ویدیو پروژکتور فوق العاده برد کوتاه با مجهز شدن به یک لنز با زاویه گسترده و فناوری‌های پیشرفته می‌تواند تصاویر را با نسبت پرتاب کمتر از 0.4 ارائه دهد. به این ترتیب می‌توانید پروژکتور را مستقیما در مقابل پرده نمایش قرار دهید. در سایر پروژکتورها، دارای نسبت فاصله پرتاب در حدود 1: 1.5 دارند. یعنی به ازای هر 1 متر عرض تصویر، پروژکتور باید 1.5 متر از صفحه نمایش دورتر باشد. بنابراین، برای نمایش یک تصویر در قاب 120 اینچ، باید دستگاه در فاصله‌ی حدود 5 متری از صفحه نمایش قرار بگیرد. 

نوشته شده در تاریخ 1401/06/03

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید