جستجوی محصولات و مطالب
تفاوت تلویزیون با مانیتور های صنعتی و ویدئو وال
تفاوت تلویزیون با مانیتور های صنعتی و ویدئو وال

ویژگی های ظاهری مانیتور صنعتی ، ویدئو وال و تلویزیون

مانیتور های صنعتی دارای یک قاب می باشند و معمولا به صورت تکی مورد استفاده می شوند ، همچنین این نمایشگر ها تصاویر را با کیفیت Full HD و 4K به نمایش در می آورند.

ویدئو وال ها به طور کلی قاب های بسیار نازکی (Narrow Bezel) دارند ، از این رو میتوانند در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت را در مدت زمان طولانی نمایش دهند. ویدئو وال ها معمولا سنگین تر از مانیتور های صنعتی می باشند و صفحه نمایش حساس تری دارند. به همین دلیل در حمل و نقل ها باید با دقت جا به جا شوند.

تلویزیون های خانگی همانند مانیتور صنعتی دارای قاب می باشد و در مدل های مختلف تخت و اُلد موجود می باشند. این نمایشگر ها در سایز ها و برند های مختلف در همه بازار ها موجود می باشند.

ویدئو وال به جای تلویزیون

کاربرد مانیتور صنعتی ، ویدئو وال و تلویزیون

مانیتور های صنعتی به دلیل کاکرد 24/7 یا 18/7 برای نمایش تبلیغات و اطلاعات محصول در فروشگاه ، رستوران ، فست فود، کافی شاپ و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین از مانیتور های صنعتی برای نمایش اطلاعات پرواز و اطلاعات مسیر ها در راه آهن و فرودگاه ها استفاده می کنند

ویدئو وال ها به دلیل داشتن یک تصویر یکپارچه با کیفیت بالا و در ابعاد بزرگ مناسب برای استفاده در تبلیغات محیطی مانند بیلبورد ها، و ورودی پاساژ ها می باشند ، همچنین در اتاق های مانیتورینگ و کنترل داده مراکز نظامی و دولتی کاربرد زیادی دارند.

تلویزیون ها که در همه خانه ها و فروشگاه ها معمولا وجود دارند ، دارای صفحه نمایش کوچکی نسبت به ویدئو وال و مانیتور صنعتی می باشند. از این رو برای نمایش فیلم در محیط های کوچک استفاده می شوند.

 

نوشته شده در تاریخ 1401/04/23

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید