جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید براکت مانیتور صنعتی پاناسونیک
راهنمای خرید براکت مانیتور صنعتی پاناسونیک

برای ساخت سازه نمایشگر ها باید از براکت نمایشگر های صنعتی و پایه های مخصوص نمایشگر استفاده کرد. در بعضی از پروژه ها به دلیل محدودیت فضا ، نمایشگر ها باید با کمترین فاصله از دیوار نصب شوند که برای تحمل وزن بالای این سازه مهار هایی بر روی دیوار تعبیه می کنند.

براکت مانیتور های صنعتی و ویدئو وال

براکت ها در سایز های مختلف با ورق های فولادی و آهنی طراحی شده اند تا در شرایط و حالت های مختلف تمام نیاز های مشتریان را برطرف سازند. براکت سازه ای فلزی است که برای نصب نمایشگر ها بر روی پایه ها فلزی ، استراکچر های فلزی ، سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرند ، این نگهدارنده ها بسته به ابعاد و وزن نمایشگر ها دارای ویژگی های مختلفی هستند به طور نمونه برخی قابلیت جابجایی نمایشگر ها را  در همه جهت ها دارند.

براکت مانیتور صنعتی ویدئو وال

پایه و استند نمایشگر های صنعتی

از مشخصه های بارز پایه های نمایشگر های صنعتی میتوان به قابلیت جابجایی  سازه به همراه نمایشگر بر روی چرخ های مستحکم اشاره کرد. عموما از این نوع پایه ها در سالن های همایش ، نمایشگاه ها و به طور کلی در فضا هایی که نیاز به جابجایی نمایشگر ها وجود دارد ، استفاده می شود. پایه های نمایشگر عموما سازه هایی از جنس فولاد و یا آهن هستند که در ابعاد مختلف برای نمایشگر هایی با ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند ، این سازه ها قابلیت تحمل وزن های مشخصی را دارند که متناسب با وزن نمایشگر متغیر هستند.

پایه نمایشگر صنعتی ویدئو وال

نوشته شده در تاریخ 1401/06/24

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید