جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید و تعمیرات ویدئو وال
راهنمای خرید و تعمیرات ویدئو وال

نمایشگر های ویدئو وال امروزه سهم مهمی در مراکز خرید و نظارت های تصویری ایفا می نمایند، همچنین این نمایشگر ها به دلیل تنوع و بزرگی و چشم نوازی در فروشگاه های بزرگ ،رستوران ها، مراکز سرگرمی، بانک ها، تالار های بورس و ترمینال ها دارا می باشند.

لذا به دلیل اهمیت این نمایشگر لزوم آگاهی از خرید چگونگی نصب و تعمیرات آن اجتناب ناپذیر است و صاحبان این نمایشگر بزرگ می بایست از نکاتی کلیدی در خصوص خرید و نصب و تعمیرات و مراکز تعمیرات این دستگاه اطلاعات کافی داشته باشند.

تعمیرات ویدئو وال تهرات

نکات مهم در خرید ویدئو وال ها

این دستگاه که به عنوان نمایشگر دیواری نیز شناخته می شود معمولا از نظر محل استفاده در دو شکل فضای باز و فضای بسته ارائه و نصب می گردد. لذا جهت خرید با علم به این دو گزینه ( فضای باز و بسته ) می توانید دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در فضا های بسته امکان استفاده از وال های LCD و LTD وجود دارد اما در فضاهای باز فقط می توانید از ویدئو وال های LED  استفاده نمایید.

همچنین از آنجا که ویدئو وال ها برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند، اقدامات ویژه ای برای حفاظت و نگهداری از آن ها اعمال می شود تا اجازه دهد دستگاه شما سال ها در شرایط بهینه عمل نماید لذا بدیهی است هرگونه تعمیر یا تغییر و نگهداری در سیستم را به دست نمایندگی های مجاز این دستگاه سپرد.

نوشته شده در تاریخ 1401/10/01
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید