جستجوی محصولات و مطالب
مقایسه تلویزیون های شهری با ویدئو وال
مقایسه تلویزیون های شهری با ویدئو وال

ویدئو وال و تلویزیون شهری هر دو تاثیر بسیاری در جذب مخاطبان در محیط های عمومی دارند. ویدئو وال ها به طور کلی قاب های بسیار نازکی (Narrow Bezel) دارند ، از این رو میتوانند در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت را در مدت زمان طولانی نمایش دهند. ویدئو وال ها معمولا سنگین تر از مانیتور های صنعتی می باشند و صفحه نمایش حساس تری دارند. به همین دلیل در حمل و نقل ها باید با دقت جا به جا شوند.

تلویزیون شهری از لحاظ بدنه و دوام کالای مقاوم و مستحکم تر ار ویدئو وال ها هستند، در تلویزیون های شهری امکان نصب هم در خارج سالن و هم در داخل سالن وجود دارد. از مزایای ویدئو وال ها نسبت به تلویزیون های شهری می توان به کیفیت بسیار بالا (FULL HD & 4K) ، لبه های بسیار باریک ، نمایش تصاویر در ابعاد بسیار بزرگ ، ساعت کارکرد و طول عمر پنل اشاره نمود.

تفاوت تلویزیون شهری و ویدئو وال

ویدئو وال های پاناسونیک مناسب تبلیغات شهری

ویدئو وال های پاناسونیک دارای شدت روشنایی و کنتراست بالایی هستند از این رو می توانند در مکان های پر نور هم تصویر با کیفیتی را نمایش دهند , صفحه نمایش با رزولوشن بالا می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. ویدئو وال های پاناسونیک به تنهایی کارایی مانیتور های صنعتی را دارند اما با در کنار هم قرار دادن چند ویدئو وال می توان یک تصویر یکپارچه با کیفیت بالا و ابعاد بزرگتر به نمایش در آورد. برای کنار هم قرار گرفتن چند نمایشگر در کنار هم باید قاب نمایشگر ها بسیار نازک باشد , کمپانی پاناسونیک قاب های بسیار نازک در حد میلی متر برای نمایشگر های خود طراحی کرده است , به فاصله میان نمایشگر ها که به اندازه قاب آنها بستگی دارد بزل ( Bezel ) می گویند.

از جمله ویدئو وال های پاناسونیک که مناسب برای نمایش تبلیغات محیطی باشند می توان به مدل های TH-49LFV8، TH-55LFV8، و TH-55LFV9 اشاره نمود. برای راهنمایی در خرید و نصب ویدئو وال می توانید به مطلب مهمترین نکات در خرید و نصب ویدئو وال های پاناسونیک در مجله آموزشی تصویر گستران مراجعه نمایید.

ویدئو وال های شهری پاناسونیک

تصویر گستران امید نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ، سال ها وارد کننده نمایشگر های صنعتی پاناسونیک و ارائه کننده کلیه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات ، سرویس و نگهداری و ارائه مشاوره رایگان توسط کادری مجرب در تهران و کلیه شهر های کشور می باشد. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت خرید و اجرای پروژه های ویدئو وال به شما مشتریان عزیز می باشند.

نوشته شده در تاریخ 1401/08/03

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید