جستجوی محصولات و مطالب
آموزش تبدیل دوربین های مداربسته HD به آنالوگ
آموزش تبدیل دوربین های مداربسته HD به آنالوگ

دوربین های آنالوگ به دلیل قدیمی شدن تکنولوژی ساختشان چند سالی است که در بازار کم شده اند و در چند سال آینده به طول کامل جمع آوری می‌شوند، دوربین های مداربسته با تکنولوژی هایی مانند AHD, CVI , TVI با کیفیت هایی به مراتب بالاتر در بازار رایج شده اند. سرویس و نگهداری دوربین های آنالوگ در پروژه های قدیمی سبب شده تا نصاب های دوربین مداربسته جهت اضافه کردن دوربین آنالوگ به سراغ دوربینهای AHD بروند و آنها را به حالت آنالوگ تغییر دهند.

برای تبدیل دوربین های AHD به آنالوگ دو روش وجود دارد ، از طریق شستی OSD روی کابل و از طریق منوی دستگاه DVR

تبدیل دوربین AHD به آنالوگ با شستی OSD

در این حالت فرامین لازم به دوربین از طریق شستی روی کابل (OSD MENU) ارسال می شود ،  این شستی دارای دکمه ای در مرکز و چهار جهت کناری می باشد برای وارد شدن به منو ابتدا دکمه مرکزی روی شستی را فشار دهید ، سپس با جهت های بالا و پایین گزینه OUTPUT MODE را بر روی CVBS تنظیم نمایید.

 تبدیل دوربین مداربسته HD به آنالوگ

تبدیل دوربین AHD به آنالوگ از طریق DVR

در این حالت فرامین ارسالی به دوربین مداربسته از طریق دستگاه رکوردر (NVR یا XVR) ارسال می شود. ابتدا وارد منوی دی وی آر خود شوید ، سپس وارد بخش XVI CONTROL شوید. در این قسمت شبیه ساز شستی روی کابل (OSD MENU) را مشاهده می نمایید. همان طور که در روش اول گفته شد می توانید گزینه OUTPUT MODE را بر روی CVBS تنظیم نمایید.

نوشته شده در تاریخ 1401/07/06

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید