جستجوی محصولات و مطالب
انتقال تصویر دوربین های مداربسته پاناسونیک به تلفن همراه
انتقال تصویر دوربین های مداربسته پاناسونیک به تلفن همراه

پس از خرید و نصب دوربین مدار بسته یکی از مهمترین موارد برای کاربران نمایش تصاویر بر روی تلفن همراه می باشد. در این مطلب آموزشی به طور خلاصه مراحل اتصال دوربین های مداربسته به تلفن همراه را بیان کردیم.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل

در ابتدای کار پیش از انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی تلفن همراه خود باید یک مودم جهت تهیه اینترنت آماده کنید و از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. همچنین دستگاه ذخیره ساز دوربین مدار بسته (DVR) به یک مانیتور جهت انجام تنظیمات متصل باشد.

در مرحله بعد نرم افزار انتقال تصویر برای دوربین های مداربسته را دانلود و نصب نمایید ، یکی از معروفترین این نرم افزار ها ، نرم افزار انتقال تصویر V360 می باشد. انتقال تصویر در دستگاه دی وی آر بسته به نوع دستگاه متفاوت می باشد ، اما معمولا همه دستگاه ها بخش تنظیمات شبکه (network configuration) را دارند ، پس از وارد شدن در بخش تنظیمات شبکه اطلاعات زیر را وارد نمایید.

IP Address Subnet Mask Default Gatewat Client Port Http Port
192.168.1.100 255.255.255.0 192.168.1.1 8000 80

پس از تکیمل موارد بالا در تنظیمات شبکه دستگاه ذخیره ساز خود ، در مرورگر گوشی یا لپ تاب آی پی آدرس 192.168.1.1 را برای تنظیمات مودم وارد نمایید. نام کاربری و رمز عبور مودم خود را وارد نمایید تا به پنل مدیریت مودم وارد شوید.

در صفحه باز شده به گزینه NAT در بخش Advanced Setup را انتخاب نمایید. در بخش Virtual Circuit از بین PVC0 تا PVC7 گزینه انتخابی را تغییر دهید، سپس به یکی از دو روش Virtual Server یا DMZ تنظیمات Port Forwarding را انجام دهید.

در آخرین مرحله انتقال تصویر دوربین مداربسته موبایل خود به اینترنت وای فای مودم متصل کنید تا تصاویر ضبط شده را مشاهده نمایید.

انتقال تصویر دوربین های مداربسته

نوشته شده در تاریخ 1401/04/20

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید