جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید دوربین های مداربسته پاناسونیک
راهنمای خرید دوربین های مداربسته پاناسونیک

امروزه به دلیل موجود بودن مدل های متنوع دوربین های مداربسته ، باعث شده کار برای انتخاب و خرید آنها کمی دشوار شود. کمپانی پاناسونیک همواره در تولید و طراحی محصولات خود از بهترین و جدید ترین سخت افزار ها و نرم افزار ها استفاده می کند.

ویژگی های دوربین مداربسته پاناسونیک (cctv panasonic)

یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید دوربین مداربسته محل نصب دوربین می باشد ، به طور کلی دوربین های دام برای فضای های داخلی و دوربین های بولت برای فضا های خارجی مناسب می باشند. پاناسونیک که از تولید کنندگان قدیمی دوربین مداربسته در جهان است ، محصولات خود را در طیف وسیعی از مدل ها برای شرایط محیطی و کاربرد های مختلف به کاربران ارائه می کند.

امروزه که هوش مصنوعی توانسته جایگاه مهمی در صنعت دوربین های مداربسته پیدا کند ، پاناسونیک همواره این تکنولوژی جدید را در طراحی دوربین های مداربسته خود به کار گرفته است.

 

راهنمای خریدن دوربین مداربسته پاناسونیک (cctv panasonic)

قیمت خرید و نصب دوربین های مداربسته پاناسونیک

در هنگام انتخاب دوربین های مداربسته باید به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر خرید دوربین مداربسته ، هزینه های دیگری هم وجود دارد. برای نمایش و نگهداری تصاویر دوربین نیاز به دستگاه ذخیره کننده (NVR و DVR) و برای ضبط تصاویر نیاز به هارد داخلی (اینترنال) دارید. علاوه بر این هزینه کابل ، فیش ، آداپتور و دستمزد نصاب دوربین هم باید بپردازید.

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید دوربین مداربسته قابلیت دید در شب می باشد ، فضاهای کم نور و تاریک می توانند کیفیت ضبط تصاویر را به شدت کاهش دهند اما قابلیت دید در شب دوربین می تواند تصاویر را در فضاهای کم نور یا حتی بدون نور به خوبی نمایش دهد.

علاوه بر ضبط تصاویر توسط دوربین ها توجه داشته باشید مدلی که خریداری می کنید دارای میکروفون داخلی باشد ، در غیر اینصورت باید هزینه ای جداگانه برای ضبط صدای محیط هزینه کنید.
نوشته شده در تاریخ 1401/03/29

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید