جستجوی محصولات و مطالب
دوربین های مداربسته پاناسونیک برای مکان های تاریک
دوربین های مداربسته پاناسونیک برای مکان های تاریک

دوربین های مداربسته در تاریکی شب و مکان های کم نور از پرتوی فروسرخ (Infrared) یا همان مادون قرمز برای تامین نور استفاده می کنند. این دوربین ها در دو نوع سیاه سفید و رنگی طراحی و تولید می شوند. اگر به دوربین های مداربسته در شب توجه کرده باشید یک LED قرمز رنگ روی آنها روشن است که به آن (IR LED) می گویند.

امکانات دوربین های مداربسته پاناسونیک در مکان های تاریک

در هنگام تابش نور خورشید یا یک منبع نور قوی دیافراگم دوربین مداربسته بسته می شود و قسمت های کم نور به صورت تاریک نمایش داده می شوند. کمپانی پاناسونیک از قابلیت BLC (BACK LIHGT COMPENSATION) در دوربین های مدار بسته خود استفاده کرده است.

دوربین های مداربسته پاناسونیک با کمک فناوری دید در شب رنگی (IR LED) می توانند در شرایط کم نور ، تصاویر را به صورت رنگی ثبت کنند. از این رو میتوان در مکان‌های تاریک مانند ورودی ساختمان‌ها و اطراف سوله ها و کارخانه ها آنها را نصب کرد.

دید در شب دوربین های مداربسته پاناسونیک

مناسب ترین دوربین مداربسته های پاناسونیک در مکان های کم نور

پیشنهاد اول ما برای مکان های تاریک دوربین تحت شبکه پاناسونیک WV-U1532L می باشد. WV-U1532L بر پایه استاندارد IP66 تولید شده تا در برابر نفوذ گرد و غبار و جریان آب به هنگام شرایط بد آب وهوایی مقاوم باشد ، از این رو برای نصب در فضاهای روباز مناسب می باشد.

دومین دوربین پیشنهادی ما دوربین تحت شبکه پاناسونیک WV-X1551LN می باشد. این دوربین مداربسته دارای عملکرد سه گانه هوش مصنوعی می باشد ، به طور مثال تصاویر را بهینه سازی و داده ها را فشرده سازی می نماید در نتیجه چهره انسان ها را در تاریکی شب به واضح ترین حالت ضبط می کند.

 

نوشته شده در تاریخ 1401/04/11

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید