جستجوی محصولات و مطالب
فرق بین ان وی آر (nvr) و دی وی آر (dvr) چیست؟
فرق بین ان وی آر (nvr) و دی وی آر (dvr) چیست؟

ضبط کننده تصاویر دوربین مداربسته Netwrok Video Recorder

ضبط کننده های NVR فیلم ها را از طریق شبکه اینترنت مستقيماً با استفاده از کابل های Cat5 یا Cat6 Ethernet با شاخه های RJ45 ضبط می کنند. سیستم NVR با دوربین های مداربسته تحت شبکه IP (پروتکل اینترنت) استفاده می شود. NVR مخفف Netwrok Video Recorder ضبط  کننده ویدیو تحت شبکه است.

ضبط کننده های تحت شبکه (NVR) عموماً با پورت های اترنت (Ethernet) برای اتصال دوربین های PoE مورد استفاده قرار می گیرند ، ضبط کننده های WiFi که با پورت های NO قابل استفاده هستند؛ برای اینکه بتواند دوربین های مداربسته تحت شبکه Wi-Fi را به صورت بی سیم متصل کند.

تفاوت های دی وی آر و ان وی آر

ضبط کننده دیجیتال تصاویر دوربین مداربسته (Digital Video Recorder)

ضبط کننده های دیجیتال DVR فیلم ها را با استفاده از کابل کواسیکال ضبط کرده و آن ها را قبل از ارسال ویدئو و صدا از طریق سیگنال دیجیتال فشرده می کنند. DVR مخفف ضبط کننده دیجیتال (Digital Video Recorder) است که با دوربین های آنالوگ کار می کند. ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (DVR) دارای یک تراشه کوچک برای رمزگذاری و پردازش فیلم های آنالوگ به فرمت دیجیتال است تا بتوانید ضبط ها را مشاهده و پخش کنید. هر دو سیستم های NVR و DVR مسئول ضبط ویدئو و ذخیره سازی هستند. بلافاصله پس از اتصال به یک مانیتور، دوربین های NVR و DVR را می توان به راحتی کنترل، دستکاری، و پیکربندی کرد.

فرق بین dvr و nvr

نوشته شده در تاریخ 1401/06/30

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید