جستجوی محصولات و مطالب
معرفی دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی
معرفی دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی

دوربین مداربسته یکی از وسایل امنیتی مهم در جهان محسوب می شود. دوربین های مداربسته تنوع و قیمت های متفاوتی دارند، شما می توانید بسته به نیاز خود یک دوربین مداربسته انتخاب کنید.

به دوربین صنعتی به اصطلاح (Box) می گویند. دوربین های صنعتی بدون لنز به فروش میرسد تا هر فرد با توجه به نیاز خود برای دوربین مداربسته لنز تهیه کند.

دوربین های مداربسته صنعتی به شکل جعبه است که به آن دوربین جعبه ای و یا دوربین باکس می گویند و در محیط های داخلی و فضاهای باز قرار می گیرند. بدنه ی این دوربین ها از فلز و پلاستیک ساخته شده است و حتی می توان از آن ها در محیط های مسکونی نیز استفاده کرد.

ویژگی های دوربین مداربسته صنعتی

میزان دید در شب این دوربین ها بسته به نوع لنزی است که برای آن استفاده می کنید، لنزهایی که برای این نوع دوربین ها استفاده می شود باید به صورت جدا از دوربین خریداری گردد درنتیجه امکان این که ویژگی های لنز را متناسب با نیازی که موجود می باشد سفارش داد، وجود خواهد داشت.

به دلیل مقاومت بالای دوربین های صنعتی می توان از آن ها در شرایط نامناسب و در دماهای بالا به راحتی استفاده کرد.

انواع دوربین مداربسته

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته

1.جلوگیری از سرقت

2.دسترسی از راه دور

3.تامین امنیت

قیمت دوربین مداربسته باکس

دوربین باکس هنگام خرید بدون لنز است بنابر این قیمت بالاتری نسبت به سایرین ندارد. تنها چیزی که باعث افزایش قیمت آن می شود، استفاده از لنز های گران قیمت است. اگر قصد خرید دوربین باکس یا صنعتی را داریدباید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه مگاپیکسل لنز استفاده شده بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد

نوشته شده در تاریخ 1401/09/29

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید