جستجوی محصولات و مطالب
نمایش تصاویر دوربین مداربسته در ویدئو وال
نمایش تصاویر دوربین مداربسته در ویدئو وال

اتاقک های نظارت در مکان های وسیع که در آنجا تعداد بسیار زیاد از دوربین های مدار بسته استفاده می شود در این اتاقک معمولا جهت مانیتورهایی استفاده می شود ک دارای ابعاد بزرگ هستند ( ویدئو وال ) که این دور بین ها در اتاقک به طور همزمان تصاویر چندین دوربین مدار بسته را با ابعاد مختلف ضبط و ثبت می نماید و عمدتا برای نظارت و حفاظت از سیستم های ویدئو وال نصب و به کار گرفته می شود.

نقش ویدئو وال ها در نمایش تصاویر دوربین مداربسته

نقش ویدئو وال در دوربین های مدار بسته در ادارات بزرگ و سازمان ها مانند مراکز پلیس, فرودگاه ها, ایستگاه های مترو, قطار ,کنترل ترافیک و نهایتا اتاق های کنترل برای دست یابی به اهداف امنیتی و نظارتی است.

نمایش تصاویر دوربین مداربسته در ویدئو وال

لذا جهت استفاده از این دوربین های مدار بسته بی شمار اتاق هایی در نظر گرفته شده است که اتاق مانیتورینگ نامیده می شود با این اتاق ها نظارت تصاویر و ویدئو های ارسالی با جزئیات و دقت بسیار بالایی انجام می گردد.

اگر بخواهیم عملکرد دوربین های مدار بسته را در ویدئو وال توضیح دهیم, تصور کنید فردی خاطی در خیابان مرتکب جرمی گردیده که توسط تلفن به پلیس اطلاع داده می شود ,اداره پلیس بلافاصله با استفاده از دوربین های مدار بسته ای که قبلا در آن محل نصب گردیده می تواند تصویر مجرم را از طریق مانیتورینگ خود به دستگاه ویدئو والی که در اتاق کنترل پلیس نصب شده بدهد و او را شناسایی کند.

نوشته شده در تاریخ 1401/09/17
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید